2019. június 16., vasárnap

COMBVÉDŐ CSIPKE teszt,megoldás a kidörzsölődő combokra

COMBVÉDŐ CSIPKE,AHOGY ÉN LÁTOM ;)

Előre is köszönöm a lehetőséget a EROTIKAORULET.HU-nak,hogy lehetővé tette számomra,hogy kipróbálhassam és bemutathassam nektek ezt a  a lehetőséget ,ami megoldást nyújthat a kidörzsölt combok ellen. 


Hogy mi is ez a kis csipke csoda?
Nos,igazából leginkább a combfixhez tudnám hasonlítani,vagyis annak a legfelső ,szexi csipke része,harisnya nélkül.
Célja ,hogy megszüntesse a kidörzsölt combokat,járás közben elsuhanjon a két comb egymáson.
Lehet csipke változatban kapni,több színben is.De van már sima pamut anyagból vagy nejlon harisnyás variációban   ErotikaŐrület.hu-nél.


Az eredeti termék amerikai és sajnos tudtommal Magyarországon kevés helyen árulják online,de reméljük egyre több helyeb lesz. 
..és már az ára is elég vállalható keretek között mozog.

Nos, a combvédők különböző méretben vásárolható meg.
Ehhez meg kell tudnod a combod átmérőjét és már csak színt kell válassz . ;)


Hogy mérd meg magad?

Használj egy mérőszalagot, mérd meg a combod kerületét azon a részen, ahol a combvédő termékeit használnád, ahol éppen kényelmes.
Ha a méreted kettő közé esik, azt tanácsoljuk válaszd a kisebbet.

Az én combom körmérete 76cm és így az " 2XL " méretet kértem.




 Több alkalommal próbáltam már az évek során és bizton mondhatom,hogy bevált!
Elsőre elég furcsa érzés,hogy van valami a combodon és csak a combodon,de hamar meg lehet szokni. Nem látszik,észre se venni,hogy rajtam volt.
Nekem nem mozdult el,ez valószínű köszönhető annak is,hogy alul és felül is szilikon csík van,ami biztosítja ,hogy hozzá tapadjon a bőrhöz.
Talán ezért egy ici-picit melegnek éreztem,de ez maga az is,hogy közel 35 fokban van ott valami anyag rajtam. :)


A csipke nagyon puha és kellemes,nem merev,így nem bök vagy zavaró.
Kidolgozása tökéletes,a varrás is percíz.
(Javaslom azért,hogy a varrás a külső combrészen legyen,ne belül,hiszen ha ott dörzsölődne,hamar elhasználódnak az anyag.)


Ár érték arány?! ..Megéri az árát!
Ugyan könnyen mondjuk rá,hogy nem olcsó,de minőségi és valóban arra készült,amire használni kell.
Sokszor felmerült,hogy ugye bár nagy a hasonlóság a combfix-szel,de direkt azért,hogy megnézzem,mennyire helyettesíthető,vettem egy combfixet .
Sajnos ,nekem az a meglátásom,hogy nem a legjobb megoldás... A legelső,ami szembe tűnik,hogy nem igazán jó erre a célra,hogy a combfix felső része keskeny!
De ott van az is,hogy nem minden combfixnek van legalul is szilikon,hiszen ott nincs funkciója.A legtöbb középig vagy max. 3/4-ig van szilikonozva. Ha levágjuk róla a harisnyát,akkor nagyon is kell az a szilikon csík,hogy ne gördüljön fel járás közben alulról sem.

 Persze biztos lehet szélesebbet venni és olyat,ami egészen felhúzható a combunk legszélesebb pontjáig is,mert eredetileg a combfixet nem húznánk fel olyan magasra.
Lehet vele próbálkozni,nem vitás,de szerintem nehéz megtalálni a megfelelőt erre a célra és valószínű plus size méretben már ez sem olyan olcsó megoldás..



Összegezve,megéri beszerezni!
Akinek tényleg gondot jelent az össze érő,kidörzsölőt comb,akkor mindenképp érdemes elgondolkodni rajta. ;)

CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER , PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS---> Duci Divat





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése