2019. június 16., vasárnap

A nyári szoknya mumus:ÖSSZEÉRŐ COMBOK!

Itt a nyár és mi a legjobb viselet ilyenkor,mint a szoknya vagy szoknyás ruhák.
De sajnos nagyon sokunknak gondot okoznak az össze érő combok és akinek egy kicsit is összeért valaha,tudja mire is gondolok...
Púderes megoldások,egy bevállalt séta után az az égető érzés és a legnagyobb melegben is nejlonharisnya viselése,nem ismeretlen egyikünk számára sem.
Most megpróbálom össze szedni a megoldásokat,ami kicsit enyhíthet vagy segíthet azoknak,akik szoknyában szeretnék élvezni a jó időt !
Sok praktika létezik,ezekből szeretnék néhányat megmutatni nektek.
Rövid leggings:
Talán az első,ami a legegyszerűbb,az a rövidebb szárú leggingsek.
Szoknya alatt nem látszik,feszül ,így nem zavaró ,habár sajnos ez egy plusz réteg,ami kicsit melegít a hőségben.
Ami még kis hátrány,hogy mainapság nehéz beszerezni ,mert eme rövid szárú nadrágok a 90'-es években volt divat,de reméljük,hamarosan vissza tér ;)


Combvédő:
Ami nekem nagyon szimpatikus, az biztos szeretné kipróbálni a combvédőket
Erről bővebben itt írtam már ;) --> Combvédő teszt



Combfixből átalakított Bandeletts:
Ezt a megoldást Habcsók Műhely oldalán találtam.Megmutatja,hogyan tudunk egyszerűen egy combfixből combcsipkét készíteni. :)
Ezt is biztos ki fogom próbálni,mert nagyon jó kis megoldás.
Ugyan így elkészíthetjük ezt leggings levágott szárából is!(kipróbáltam,nem igazán ajánlom,bővebben itt-> Teszt
 Forrás:Habcsók Műhely

Házi praktikák:

Ide olyan tippeket tudok felsorolni,amit Tőletek hallottam vagy éppen,saját tapasztalatom.

Deostift:
Sokak szerint nagyon jól csúszik tőle a comb és csak a stift alkalmas erre a feladatra,és még dezodorál is ;)

Bronzolaj:
Személyes tapasztalatom,bevált módszerem.Strandolások alkalmával vettem észre,hogy mindig elcsusszannak egymás mellett a combjaim,ha ezzel vagyok bekenve. 
Utcán is lehet alkalmazni,de csak kevés elég belőle! Éppen ,hogy valamit combira kell kenni,mert ha sok,könnyen olajos lehet a ruhánk.Ez azért jobb megoldás,mint a baba olaj,mert ez nem szívódik be .

Ha neked is van ötleted,szívesen fogadom és bővítem a tippek listáját!!! 


CSATLAKOZZ HOZZÁNK  ÉS KÖVESS A FACEBOOKON IS,LÉGY TAGJA EGY SZUPER , PLUS SIZE KÖZÖSSÉGNEK TE IS---> Duci Divat


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése